Pirje Usin

Üks meie kooli naiskonnaliikmest olen mina- Pirje Usin. Hetkel olen koolijuhi rollis.
Oma haridusteed alustasin Mõisaküla Keskkoolis, kuhu ka 1992.aastal Tallinna Pedagoogilise Ülikooli algõpetuse eriala lõpetanuna tööle asusin. Töötasin 15 aastat klassiõpetajana.
2007.aasta augustist töötan Mõisaküla Lasteaias direktorina. 2011.aasta veebruaris naasesin kooli ja sellest ajast alates olen kahe haridusasutuse juht. Kool ja lasteaed tegutsevad eraldi.
2008.aastal lõpetasin Tallinna Ülikoolis eripedagoog-nõustaja eriala. Kuna hetkel õpib meie koolis kolme erineva õppekava (RÕK, LÕK, TÕK) järgi õpilased, siis on eripedagoogilised teadmised väga suureks toeks koolielu korraldamisel.
Minu ootused koolitusele- minu teadmised jäävad hetkel alla digiajastu nõudmistele. Soovin täiendada oma teadmisi selles valdkonnas, et suudaksin asutuste juhina olla toeks õpetajatele ja õpilastele ning käia ajaga kaasas.

Kommentaare ei ole: