Signe Vahtramäe

Olen töötanud inglise keele õpetajana alates 1995. aastast kolmes erinevas koolis nii Viljadi
kui ka Pärnumaal. Hetkel olen inglise keele ja inimeseõpetuse õpetaja ning  klassijuhataja
Kilingi-Nõmme Gümnaasiumis, lisaks inglise keele õpetaja Mõisaküla Koolis.

Hariduse olen omandanud Tartu Ülikoolis (inglise keele õpetaja) ja Tallinna Ülikoolis
(pedagoogika, inimeseõpetus). Lisaks sooritanud Cambridge’i Ülikooli TKT (õpetaja
teadmiste eksam inglise keel võõrkeelena) eksamid tasemetel suurepärane ja väga hea. Aeg-
ajalt täiendan end nii ametialaselt kui ka silmaringi laiendades osaledes tasuta veebipõhistel
kursustel keskkonnas FutureLearn.

Olen õpihimuline ning avatud uutele väljakutsetele. Soovin muuta oma õpilaste õpi- ja
töökeskonda kaasaegsemaks ning huvitavamaks. Jõudu mööda täiendan oma õpikeskkonda
pbworks.com’is. Viimasel ajal üha harvemini, kuna töökoormus on oluliselt suurenenud.
Eelnevast lähtudes on ka minu eesmärk kursustel osalemisel just koguda teadmisi sellest,
kuidas veel paremini toetada õpilasi lähtudes nende võimalikest vajadustest tulevikus ja
kuidas rakendada õpilasi nende kasutuses olevaid nutiseadmeid eesmärgipärasemalt
kasutama, eriti kui kooli materiaaltehnilised võimalused on piiratud.

Kindlasti ootan palju uut informatsiooni ja tuge, et koostada just võõrkeele õppe eripärast
lähtuvaid veebipõhiseid harjutusi, eriti teadmisi veebikeskkondadest, kus koostada häid
funktsionaalset lugemist ja kuulamist toetavaid ülesandeid. Hetkel pole leidnud paremat
keskkonda kui  vana hea „Hot Potatoes“, kuid sooviks vaheldust.

Jään huviga ootama, mida antud kursus pakub.

Kommentaare ei ole: